Бюлетин

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Как ИКЕА намали с 12 на сто общия климатичен отпечатък на бранда за 2022 година

ikea warehouse industrial tempe 2714998

Компанията ИКЕА успя да реализира през финансовата 2022-а година съществено важни дейности по изпълнение на стратегията си за устойчивост до 2030 г., съобщават от компанията.

Някои от ключовите постижения на веригата включват 12 на сто намаление (в абсолютна стойност) на общия климатичен отпечатък на бранда и 20 на сто намаление, в сравнение с финансовата 2016-а година.

Компанията също отчита значителен растеж в използването на възобновяема енергия, както в ритейл бизнеса си, така и в производството. Наред с това ИКЕА е една от първите корпорации, които публично обявяват стойностите на замърсяване на въздуха, генерирани по веригата за създаване на стойност, се посочва в съобщението.

Годишният доклад за устойчивост на ИКЕА, както и този за климата, се публикуват от “Интер ИКЕА Груп” (Inter IKEA Group) и отразяват колективните усилия на участниците във франчайз системата и веригата за създаване на стойност на бранда.

Отпечатъкът на ИКЕА върху климата през финансовата 2022-а година се оценява на 25,8 милиона тона емисии въглероден двуокис (CO2), което е намаление от 5 на сто в сравнение с изминалата година и 12 на сто в сравнение с 2016-а година. Прогресивното намаляване се дължи главно на увеличения дял на възобновяемата енергия и на по-енергийно ефективна продуктова гама.

“С оставащия шестгодишен бюджет за въглеродните емисии, чрез който в световен план трябва глобалното затопляне да се понижи с 1,5 градуса, нуждата от активни действия е по-належаща отвсякога. Ние сме поели ангажимент да изпълним нашата част, като предприемем дейности по цялата верига за създаване на стойност, работейки в посока благоприятен принос за климата, а това да се случва по плавен начин. Стремим се да прилагаме цялостен подход към нашата работа по устойчивост, тъй като изменението на климата, природните поражения и неравенството са взаимозависими”, казва Джон Абрахамсон Ринг, главен изпълнителен директор на “Интер ИКЕА Груп”.

Още от Built.bg:  Рилският водопровод или защо София пие най-хубавата вода

BUILT.BG DAILY

Започнете деня си с историите, които нашите редактори ще изберат за Вас.

Ние уважаваме Вашите лични данни и няма да ги споделим с никого. Може да се отпишете по всяко време.

BUILT.BG С КАФЕТО СУТРИН

Започнете деня си с най-важното и интересното от света на строителството, икономиката и инвестициите. Всяка сутрин в 7 ч. Директно в имейла ви.

Още от Built.bg

Създателите

Коментари и анализи

Built.bg Podcast

Избрано за Вас

Инфраструктура

Архитектура

Градска среда и Урбанизъм

BUILT.BG DAILY

Започнете деня си с историите, които нашите редактори ще изберат за Вас.

Ние уважаваме Вашите лични данни и няма да ги споделим с никого. Може да се отпишете по всяко време.

Бохемски истории

Be Green

Войната в Украйна

Последвайте ни

Запиши се за електронния бюлетин на Built

Само качествено съдържание, без спам