Бюлетин

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Логото на “Туитър” остава без прочутата си птичка

Илон Мъск и главният изпълнителен директор на”Туитър” Линда Якарино представиха лого за социалната медия, представляващо бял знак “Х” на черен фон, което трябва да замени познатия символ със синята птичка, предаде Ройтерс.

“Х” е тук! Да го направим!”, туитна Якарино, пускайки и снимка на логото, проектирано на сградата, където се помещават офисите на компанията в Сан Франциско.

Снимка: AP

Все пак синята птичка все още се вижда в платформата.

Мъск заяви в пост вчера, че иска да промени логото на “Туитър” и е провел допитване  сред милионите си последователи дали биха одобрили промяна на цветовата схема на платформата от синьо в черно.

Той постна снимка на стилизиран символ “Х” на фона на черен космос, споменавайки “временно Х лого”.

Снимка: AP

По-рано Мъск съобщи, че домейнът “x.com” вече автоматично ще пренасочва потребителите към “Туитър”.

BUILT.BG DAILY

Започнете деня си с историите, които нашите редактори ще изберат за Вас.

Ние уважаваме Вашите лични данни и няма да ги споделим с никого. Може да се отпишете по всяко време.

BUILT.BG С КАФЕТО СУТРИН

Започнете деня си с най-важното и интересното от света на строителството, икономиката и инвестициите. Всяка сутрин в 7 ч. Директно в имейла ви.

Още от Built.bg

Създателите

Коментари и анализи

Built.bg Podcast

Избрано за Вас

Инфраструктура

Архитектура

Градска среда и Урбанизъм

BUILT.BG DAILY

Започнете деня си с историите, които нашите редактори ще изберат за Вас.

Ние уважаваме Вашите лични данни и няма да ги споделим с никого. Може да се отпишете по всяко време.

Бохемски истории

Be Green

Войната в Украйна

Последвайте ни

Запиши се за електронния бюлетин на Built

Само качествено съдържание, без спам