“Луи Вюитон” представи новата си колекция на мост над р. Хан в Сеул, съобщиха Ройтес и Асошиейтед прес.
Долното ниво на двуетажния 795-метров мост Джамсу беше окъпано в синя светлина, а движението беше спряно за 24 часа. Моделите преминаха по него, облечени във вталени, ежедневни облекла с геометрични шарки, създадени от Никола Гескиер, художествен директор за дамските колекции в “Луи Вюитон”.
Те носеха масивни обувки и сандали, дъждобрани, разкроени мини поли, раирани костюми. Сред аксесоарите правеха впечатление малки и по-големи колоритни чанти с логото на модната къща, както и тъмни очила.
Звучеше корейска традиционна музика, смесена със съвременни мелодии.
Подобно на други европейски луксозни къщи, като “Диор” и “Валентино”, “Вюитон” се стреми да използва световната популярност на Кей-поп звездите и сключи рекламни договори с някои от тях. В сценографията на шоуто в Сеул участва режисьорът на сериала “Игра на калмари” Хуан Дон-хюк.
В публиката бяха много местни знаменитости, както и световни звезди, като Клоуи Грейс Морец, Джейдън Смит, режисьора Хуан Дон-хюк.