“Луи Вюитон” представи новата си колекция на мост над р. Хан в Сеул, съобщиха Ройтес и Асошиейтед прес.
Долното ниво на двуетажния 795-метров мост Джамсу беше окъпано в синя светлина, а движението беше спряно за 24 часа. Моделите преминаха по него, облечени във вталени, ежедневни облекла с геометрични шарки, създадени от Никола Гескиер, художествен директор за дамските колекции в “Луи Вюитон”.
![](https://i0.wp.com/built.bg/wp-content/uploads/2023/05/5d0ecabce6db446a959b328a9f07503a-0-312338f4461d443eaef558258f5f7169-1-scaled.jpg?resize=1200%2C802&ssl=1)
Те носеха масивни обувки и сандали, дъждобрани, разкроени мини поли, раирани костюми. Сред аксесоарите правеха впечатление малки и по-големи колоритни чанти с логото на модната къща, както и тъмни очила.
![](https://i0.wp.com/built.bg/wp-content/uploads/2023/05/f7facd7f49ca45009bbc9c8006fb7a36-0-1ea9e87a2f714c4e9b77150b7800c05e-scaled.jpg?resize=1200%2C1800&ssl=1)
Звучеше корейска традиционна музика, смесена със съвременни мелодии.
![](https://i0.wp.com/built.bg/wp-content/uploads/2023/05/58c026ae09604540b812551f8f25b94f-0-4ff43a5dc1444fe1afd9e3c309cbaf40-scaled.jpg?resize=1200%2C800&ssl=1)
Подобно на други европейски луксозни къщи, като “Диор” и “Валентино”, “Вюитон” се стреми да използва световната популярност на Кей-поп звездите и сключи рекламни договори с някои от тях. В сценографията на шоуто в Сеул участва режисьорът на сериала “Игра на калмари” Хуан Дон-хюк.
![](https://i0.wp.com/built.bg/wp-content/uploads/2023/05/77fa1242b09d4d608d01c7b0bbb32b3e-0-86a7e8f5010a4312911a9a37d35e273a-scaled.jpg?resize=1200%2C837&ssl=1)
В публиката бяха много местни знаменитости, както и световни звезди, като Клоуи Грейс Морец, Джейдън Смит, режисьора Хуан Дон-хюк.