Бюлетин

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

На 10 май започва преасфалтиране на кръговото кръстовище около паметника на Васил Левски в София

От утре, 10 май, започва преасфалтиране на кръговото кръстовище около паметника на Васил Левски, съобщи на брифинг зам.-кметът на София по строителството Ангел Джоргов.

Ще се работи на два етапа, без да има цялостно затваряне на движението, посочи Джоргов. Всеки един от етапите ще продължи около 7-8 дни. От утре ще се работи на западната половина на кръстовището, съответно движението ще се осъществява от източната страна, информира зам.-кметът. Той каза, че целият ремонт ще продължи не повече от три седмици. Той е част от реконструкцията на централната градска част с изпълнител фирма „Трейс“.

Относно останалите ремонти в столицата Ангел Джоргов информира, че се работи на над 25 локации в София. Продължава вторият етап от ремонта на трамвайното трасе по бул. “Цар Борис III”.

Ангел Джоргов, снимка: БТА

Приключи полагането на износващия пласт асфалт по ул. „Кукуш“ в ж.к. “Захарна фабрика”, който започна през миналата година. В края на седмицата ще започне работа по третия участък от реконструкцията на ул. „Кукуш“, каза Джоргов.

Предстои до дни да започне изграждането на ул. „Народен герой“. Работи се сериозно по пробива на бул. „Филип Кутев“ при Зоологическата градина. През есента булевардът трябва да бъде готов, съобщи зам.-кметът. През лятото трябва да започне и работа по пробива на бул. “Тодор Каблешков”.

До месец ще бъде избран изпълнител за ремонта на бул. „Копенхаген“, който се очаква да започне през лятото, информира още зам.-кметът.

Ангел Джоргов апелира гражданите да карат внимателно и да спазват ограниченията за скорост във връзка с катастрофата в района на кръстовището на бул. „Сливница“ и ул. „Русе“, при която загинаха двама души.  Той напомни, че с изключение на няколко булеварда в града, ограничението на скоростта е 50 км/ч. Попитан дали в района на катастрофата може да бъде сложен “легнал полицай”, Джоргов обясни, че когато има светофар, както е в случая, не се позволява поставянето на неравности за ограничаване на скоростта.

Още от Built.bg:  Зелен водород, произведен със слънчева и вятърна енергия: Германия започва иновативно производство

BUILT.BG DAILY

Започнете деня си с историите, които нашите редактори ще изберат за Вас.

Ние уважаваме Вашите лични данни и няма да ги споделим с никого. Може да се отпишете по всяко време.

BUILT.BG С КАФЕТО СУТРИН

Започнете деня си с най-важното и интересното от света на строителството, икономиката и инвестициите. Всяка сутрин в 7 ч. Директно в имейла ви.

Още от Built.bg

Създателите

Коментари и анализи

Built.bg Podcast

Избрано за Вас

Инфраструктура

Архитектура

Градска среда и Урбанизъм

BUILT.BG DAILY

Започнете деня си с историите, които нашите редактори ще изберат за Вас.

Ние уважаваме Вашите лични данни и няма да ги споделим с никого. Може да се отпишете по всяко време.

Бохемски истории

Be Green

Войната в Украйна

Последвайте ни

Запиши се за електронния бюлетин на Built

Само качествено съдържание, без спам