Американският дизайнер Томи Хилфигър се завърна на Седмицата на модата в Ню Йорк, предаде АФП. Той е известен със своите ревюта спектакли, но не се беше появявал на модните подиуми през последните три години.
Томи Хилфигър, заедно с Ралф Лорън и Калвин Клайн, е американският дизайнер, без чието присъствие Седмицата на модата в Ню Йорк осезаемо губи блясъка си.
“Париж може да е световната столица на модата, но Ню Йорк е епицентърът на модата, на културата, на попа, на музиката, на развлеченията, на знаменитостите“, сподели той при своята поява след началото на пандемията от коронавирус. „А кралят на попарта е Анди Уорхол. Неговата личност е моето вдъхновение за ревюто в неделя.“ Дизайнерът представи есенна колекция.
Повечето от модните марки показаха колекциите си за пролет-лято 2023 г. Томи Хилфигър обаче предпочита да продава моделите си в самия сезон.
Ревюто на Хилфигър се проведе в Бруклин и беше озвучено от последната песен на Бионсе – „Break my Soul“, ремиксирана с „Vogue“ на Мадона. Пуловери, блузи с поло яка, хоризонтални райета, карирани палта оформят луксозен „ученически“ и същевременно спортен стил, припомняйки ерата на хип-хопа от 90-те години.
При представянето на моделите дизайнерът играе с аксесоари като вратовръзки, ръкавици, големи шалове, тежки колиета около врата, които оформят визията както на мъжките, така и на женските дрехи и са предназначени за всички – независимо от пола, произхода, фигурата или възрастта.
„Зарових се в архивите си. Има гениални неща отпреди 25-30 години. Адаптирахме ги към настоящата епоха в модата“, обясни Томи Хилфигър.
Новото лого на марката е във формата на монограм („Т“ върху „Н“) и беше върху всички модели на ревюто в неделя. За да добави още доза модерност, събитието беше достъпно и в платформата за видеоигри „Roblox“, през която играещите можеха да си поръчат модели от колекцията. „Има милиони почитатели на видеоигрите и много от тях са в Азия. С тази платформа достигаме до тях и нямаме нужда от физическо присъствие“, обясни решението си дизайнерът.